dethandlaromjag.blogg.se

Ventilen för det som behöver stötas, blöta, ältas och smältas

Egentid?

Publicerad 2013-03-19 20:46:28 i Relationen till maken

Jag tränar mycket - snittar säkert 1 h om dagen
Han kontrar med att titta på film och spela spel minst motsvarande den tiden
 
Åker på resor med kompisar gör vi ungefär lika mycket
 
Går på AW gör han  ca 1 gång i månaden
Jag gör det i princip aldrig men kontrar med pysselkväll en gång i månaden
 
Går ut och röjjer
Ingen av oss och det är så så sällan att den ädå inte räknas
 
Träffar kompisar och andra egna aktiviteter gör jag mer än honom. Inte för att jag hittar mycket tid till detta men defntivt oftare han han. Ofta umgås vi med hans kompisar som ett par eftersom några av mina närmaste inte har familj.
 
Kombinerar man detta inlägg med det föregpende om vem som gör vad kan man konstatera att Han borde göra mer hemma och Han borde umgås mer med sina kompisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela