dethandlaromjag.blogg.se

Ventilen för det som behöver stötas, blöta, ältas och smältas

Problemet

Publicerad 2013-07-19 17:20:41 i Allmänt

Jag gillar sex. Jag blir kåt. Jag vill hångla.
Han verkar sakna 90% av den drift jag har. Och jag är inte på ngt vis översexuell.

Funderar kring andra. Att få känna mig oemotståndligt åtrådd, att fåvara kåt och få respons.

Drömmer om att få bli tagen "hårt och svårt" med hetta. Att inte få höra "inte nu va" "nä" "jag är trött"

Drömmer om att inte få nej 19 ggr av20.

Drömmer om att han tar intiaticet, att få känna mig åtrådd.

/Olycklig
/Är otrohet lösningen?
/Vägrar att tro att jag är oattraktiv

Kommentarer

Postat av: Uniflora

Publicerad 2013-07-19 20:34:06

Du Är attraktiv.
Otrohet är inte lösningen. Det må lösa kåtheten men istället ge ångest.
Jag kan känna igen det du skriver. Min man tar inte initiativet heller. Om han gör det så är det med en klapp på axeln när klockan är två timmar över läggdags. Jag försöker med jämna mellanrum prata med honom om det men kåthet är inget som kommer per automatik. Min man kräver gemenskap på annat sätt och sen kommer det andra.
I slutändan har jag gjort ett val att min man är den jag vill leva med, med eller utan hett sex. Idag funkar det, kanske inte i längden men nu går det.
Inget råd egentligen. Du måste hitta det som är rätt för dig.
Men du är toksexig! Tro inget annat.

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-07-19 21:50:29

Tack Uniflora
Så glad över ditt stöd!!!

Postat av: Maja Gräddnos

Publicerad 2013-07-19 22:49:00

Det handlar inte om att du inte är sexig - du är tokhet. Jag har levt i ett äktenskap där Pelle hade kunnat skriva exakt det du skriver, att jag inte hade någon sexlust. Det var inte det som var problemet. Problemet ligger någon annanstans och det GÅR att lösa. Men man måste våga ta tag i det.
Kan förresten rekommendera boken Kåt Glad och Tacksam av Eva Sanner om du inte läst den.
KRAM!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela