dethandlaromjag.blogg.se

Ventilen för det som behöver stötas, blöta, ältas och smältas

Förälskelsen har övergått till kärlek

Publicerad 2013-06-17 22:35:51 i Allmänt

Jag träffade för fem år sedan, efter intesivt nätdejtande, ett gäng makalösa kvinnor o olika skeden av "kämpa för att välsignas med ett barn".
 
Jag var skeptisk.
 
Efteråt inte ett endaste skeptisk - jag var förälskad i dem allesammans!
 
Nätdejtingen fortsatte.
 
I lördags var det dags för en träff igen. Kvinnorna är nu fortfarade i olika skeden - de alra flesta har faktiskt barn nu, en del flera stycken. Barnen har kommit på olika vis, alla lika älskade.
 
Men det där är ändå bakom oss, men med oss. För det är resan som svetsat oss samman.
 
Här är det kvinnor som vet mer om mitt innertsa än alla andra som är mig nära - mer än alla andra som står mig nära tillsammans.
 
Jag har aldrig föreställt mig på nätet. jag har varit jag rakt upp och ner med mina pluss och mina minus. Öppnat mitt innersta och fått kärlek och råd tillbaka, pepp när jag behövt och kramar när det behövts. Och så har vi gjort allihopa. 
 
Inte ofta, men för sällan, träffas vi. Vi som vet så mycket om varandra. Vi som bara kan vara med varandra för det finns inget att bevisa eller uppvisa.
 
Efter i lördags är jag upp över öronen och in i det djupaste kär i varendaste en av kvinnorna. Ni är mig närmast och jag jänner mig så nära er - ni vet så väl vilka ni är <3
 
Vill ses snart igen - inte om 5 år!!! Lova!

Kommentarer

Postat av: Maja Gräddnos

Publicerad 2013-06-18 09:16:37

Lovar!
Och nästa gång måste det få bli lite längre än en kväll. Ett par övernattningar på en camping tycker jag. Det tog slut alldeles för fort!

Postat av: Uniflora

Publicerad 2013-06-18 17:42:27

Lovar! Och jag är helt med Maja på camping-iden. Vi behöver mer tid!

Kram vackra!

Postat av: kapybaran

Publicerad 2013-06-18 19:34:31

Är kär i dig med. puss.

Och jag vidhåller att vi alla borde flytta till en liten ö. kanske den som Tingeling drömde om en gång?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela