dethandlaromjag.blogg.se

Ventilen för det som behöver stötas, blöta, ältas och smältas

Hans alkohol

Publicerad 2013-09-01 01:20:10 i Allmänt

När han dricker mer än lite alkohol är han inte den jag vill leva med. Där han förrut älskade mig mer i alkoholens skimmer inträder ngt annat. Ngt föraktande hånfullt. Där det jag vill, värderar och önskar inte är värt något.

Om det fönyckna hände sällan ... Men så här det inte.

Min lust och min respekt och som effekt min kärlek till honom dör med det beteendet. Jag vet inte om jag vill mer om jag orkar

Inser att samtalet om värderingar där gemensamma ställningstagande beslut måste fattas nu är nära.

Undrar om vi köarar det utan hjälp?

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2013-09-01 14:32:24

Nej, det gör ni nog inte, det har hållit på lite för länge.

Det har sagt förut, men det är något han måste ge dig om han vill fortsätta leva med dig, ge er en chans med en utomstående samtalskontakt.

Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela