dethandlaromjag.blogg.se

Ventilen för det som behöver stötas, blöta, ältas och smältas

En förhållande som går i sär...

Publicerad 2013-04-20 18:28:09 i Allmänt

Inte hade jag kunnat ana att det som skulle läka ihop Han och mig är att en av hans närmaste ska separera. Denne Någon som står inför sin separation är inte glad över separationen, inget han vill. Någon berättar ofta om detta, har ett behov att prata om det. Någon pratar om det i termer av
"du vet inte vad du har förän..."
"vårda så du inte förlorar...."
"det är så lätt att ta för givet, men det är aldrig givet..."
 
Känns inte just att jag är glad för Någons separation, det är jag ju egentligen inte heller...men jag är glad för att den öppnar ögononen på Maken min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela