dethandlaromjag.blogg.se

Ventilen för det som behöver stötas, blöta, ältas och smältas

Alkohol och snack

Publicerad 2013-03-18 17:13:50 i Allmänt

Är det bara roligt om man dricker alkohol, kan garva högt med "grabbarna" och hänge sig åt sarkastiska kommentarer?
 
okej det där med sarkastiska kan nyanseras, han är aldrig elak mot mig, inte nedlåtande eller förminskande heller. Inte hör jag ngt åt andra hållet heller för den delen.
 
Vad som sägs när jag inte är med vet jag inte - men jag har mycket svårt att tro att han på npgot vis skulle agera annorlunda då - aldrig att han skulle prata illa om mig till andra, möjligen prata om eventuella problem med sina närmaste - men det är ju ok för vem gör inte det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela